woensdag 23 april 2014

Praat erover en er zal worden over gepraat

Op 21 maart startte de lente. Dat was voor de Vlaamse Logo’s het moment om uit te pakken met een nieuwe, frisse huisstijl. Een drukke dag dus voor Logo-land. En een topdag voor de communicatiemens in mij.

Het resultaat mag worden gezien. De cirkels in het logo staan met elkaar in verbinding en zijn zonder begin of eind. Ze symboliseren het netwerk van het Logo. Met de baseline ‘Gezondheid troef’ vatten we vanaf nu onze dienstverlening samen. Sinds vorige week is het nieuwe logo ook te spotten aan onze kantoren.










Een mens kan zich afvragen, was dit nu allemaal echt nodig? Een volmondige ‘ja’ is hier op zijn plaats. De Vlaamse Logo’s moeten – in samenwerking met onze partners - niet alleen zorgen voor meer levenskwaliteit en gezonde levensjaren op het terrein. We moeten ook aandacht hebben voor onze organisatie an sich.

Met een nieuw logo tonen we dat we niet stilstaan, maar blijven evolueren. Niet alleen inhoudelijk, maar ook als organisatie. Door te evolueren en te communiceren willen we ons imago van betrouwbare en nabije partner kracht bij zetten. Zo willen we nog meer mensen de weg naar onze dienstverlening doen vinden. En samen gaan voor gezond.

Wie niet communiceert, bestaat niet. Dat geldt voor organisaties, maar ook voor beleid en acties over gezondheid. Wil je dat mensen weten waar je organisatie voor staat? Hoe het gezondheidsbeleid eruitziet? Welke acties jullie ondernemen? Praat erover. En er zal worden over gepraat*.

*Heb je geen idee hoe hieraan te beginnen? Laat het ons weten. Wij zetten je graag op weg.

Kim
kim@logo-oostbrabant.be

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen